Sotsiaalsete ja emotsionaalsete oskuste toetamine koolieelses eas PDF Prindi Saada link

25.11.2020 toimus Pallipõnni lasteaia õpetajatele koolitus „Sotsiaalsete ja emotsionaalsete oskuste toetamine koolieelses eas“. Koolituse viis läbi Tallinna Ülikooli Haridusteaduste instituudi koolitaja Kerstin Kööp, MA.

 

Koolituse eesmärgid:

Anda ülevaade lapse sotsiaalse ja emotsionaalse arengu alustest ning nende toetamisest, positiivsete suhete loomisest ja nende säilitamisest eelkooliealiste laste rühmas;

Toetada õppijate oskuste kujunemist sotsiaalselt turvalise kasvukeskkonna kujundamiseks ja meeskonnatööks koolieelses lasteasutuses.

 

Õpiväljundid:

- teab lapse sotsiaalse ja emotsionaalse arengu aluseid;

- arendab õppijate sotsiaalseid oskusi kasutades rühmapõhiseid ja individuaalseid õppevorme;

- kujundab õppijate kommunikatsiooni- /suhtlemisoskusi;

- loob vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, arengut ja loovust toetava koostöise ning üksteist arvestava õpikeskkonna, lähtudes õppija vajadustest ja õpieesmärkidest ning järgides inimõigusi, Eesti põhiseadust, laste   õigusi    ja organisatsiooni kodukorda;

- suheldes näitab üle austust ja hoolivust;

- loob positiivse suhtluskeskkonna ja käitub vastavalt headele suhtlemistavadele;

- kujundab ja järgib ühiskonna väärtusi ja norme erinevates keskkondades, kujundab oma eeskujuga õppijate väärtusi.

 

 

Sisu:

- täiskasvanute vaheline suhtlus koolieelses lasteaias, meeskonnatöö ja selle toimimine, suhtlus lasteasutuse meeskonna vahel;

- sotsiaalsus ja sotsiaalsed suhted lasteaias;

- positiivsete käitumismudelite loomine ja säilitamine rühmas;

- laste emotsionaalse arengu toetamine.

meeskonnatöö väike