Pätude rühma projekt "Laps ja keskkond" PDF Prindi Saada link

Pallipõnni lasteaia uue Erasmus+ õpirände projekti „Positiivne jälg paremaks tulevikuks” raames õppisid Pätude lapsed tundma keskkonda enda ümber- tuli, vesi, maa, õhk, prügi.

 

Lapsed omandasid projektõppe teel, millised võivad olla erinevad tule võimalused- lõke, tikk, küünal ja taskulamp ning mida peab peab tegema tulekahju korral- helistama 112. Üheskoos külastati ka Nõmme Päästekomondot, kus tutvuti päästjate töö ja päästeameti tehnikaga.

 

Projektõppe raames said lapsed teada erinevatest vee olekutes- tahke, vedel, aur. Õpiti tundma vee teekonda meieni- puhastusjaam- torud jne. ja lapsed said ise ehitada veetorude süsteeme.

Maa teemal said lapsed teada, millised erinevad pinnased võivad katta maad- muru, muld, kivid, liiv, sammal, asfalt jne. ning õuesõppe raames otsida enda mänguväljakult erinevaid pinnasevorme. Lapsed tegid tutvust tuuleenergiaga ja said teada kuidas õhk võib meid aidata. Väga lõbus oli ise tuulelohesid meisterdada. Keskkonnanädalal õppisid lapsed aga õigesti prügi sorteerima.

 

Kõiki teemasid aitasid lastele selgemaks teha Tallinna Arte Gümnaasiumi õpilaste valmistatud õppevahendid. Keskkonnateemaline õppemäng valmis Arte Gümnaasiumi tootearenduse õppesuunal interaktiivse disaini aluste aines 10r klassi poolt. Eesmärgiks oli luua õppemäng, mida saaks lasteaias kasutada erinevate keskkonna teemade tutvustava materjalina ning mis kinnistaks lastele õpitut. Projektõppe raames täienes õpimapp „Laps ja keskkond” ning laste kaasabil valmis rühmas käsiteletud teemadest raamat.

kliima1 kliima2 kliima3 kliima4 kliima5 kliima6

 

Lisatud 07.01.2024