Meie tegemised
TALLINNA HARIDUSAMET KINKIS LASTEAEDADELE BLUE-BOT JA OZOBOT ROBOTID PDF Prindi Saada link

Tallinna Haridusamet kinkis lasteaedadele Blue-Bot ja Ozobot robotid. Pallipõnni lasteaias tegid Blue-Botiga esimesena tutvust Karlssonite rühma lapsed.

 

Lapsed õppisid Blu-Botile käske edastama. Üheskoos vaadeldi ja analüüsiti põrandaroboti liikumist. Lisaks prooviti põrandarobotile käsklusi anda ka tahvelarvutis Blue-Boti äppi kasutadaes.

blue bot karlssonites VEEBI

 

30. jaanuaril 2018 toimus õpetajatele robootika õpituba, kus õpetaja Gladi Sivard tutvustas uusi roboteid ning näitas ette põnevaid tegevusi nendega.

õpituba1 õpituba2 õpituba4 õpituba5

 

Suur tänu Tallinna Haridusametile uute robotite eest.

 

Lisatud 30.01.2018

 

 

 

 
VIPLALATE RÜHMAS TEGELETAKSE ROBOOTIKAGA IGANÄDALASELT PDF Prindi Saada link

Viplalate rühmas, kus käivad 6-7 aastased lapse, tegeletakse robootikaga ignädalaselt.

 

Lapsed proovisid täiesti omaalgatuslikult LittleBitsiga joonistada. Idee avastasid nad LittleBitsi juhendi raamatut lugedes.

Joonistamise käigus sai ühtlasi ka selgeks, mis on poolkaar.

viplalad omaalgatus1 viplalad omaalgatus2

 

Lisatud 25.01.2018

 

 

 
PILLERKAARE PIILUDELE MEELDIB MakeyMakeyga MUUSIKAT LUUA PDF Prindi Saada link

Pillerkaare Piilude rühma lapsed teevad banaanimuusikat MakeyMakeyga.

PP1 PP2 PP3

 

Lisatud 16.01.2018

 

 

 

 
BEE-BOT ÕPETAB POKUDE LASTELE FARMILOOMI TUNDMA PDF Prindi Saada link

Pokude rühma lapsed õpivad tundma farmiloomi ning abistavad mängus Bee-Botiga farmerit loomade toitmisel.

 

Koos õpetajaga tutvuvad lapsed farmimatiga, uuritakse millised loomad elavad farmis ja mida nad toiduks söövad.

Laste ülesandeks on programmeerida Bee-Boti teekond nii, et toit jõuaks iga loomani.

Mängu lõpus arutleva lapsed koos õpetajaga milliseid loomi nad mängus nägid ja milliseid on ise päriselt näinud ja toitnud.

P1 P2 P3 IMG 9051

 

Lisatud 10.01.2017

 

 

 

 
JAANUARIKUU ERASMUS+ PROJEKTI YAP TEGEVUSED RÜHMADES PDF Prindi Saada link

Jaanuari kuus voolisid kõikides rühmades lapsed plastiliinist ussikesi, millest valmis kaunite kaarte ja sildadega puhumisrada. Lastel oli ülesandeks liigutada kõrre abil kerge pabermassist pall mööda liikumisrada ühest punktist teise.

 
Lisatud 09.01.2017
 
 

 

 
VIPLALATE RÜHMA LAPSED ÕPPISID ELEKTRIT TEGEMA PDF Prindi Saada link

Viplalate rühma lapsed õppisid LittleBitsi abil elektrit tegema.

 

Koos õpetajaga arutleti ja uuriti  mis on elekter, kuidas elektrit toodetakse ja meieni juhitakse ning kuidas elektrit säästa?

Lapsed ühendasid koos õpetajaga LittleBitsil led-lambi ning võrdlesid seda tavalise laelambi valgusega. Uuriti ja arutleti  kumb on eredam ja kumb valgustab rohkem?

Seejärel ühendasid lapsed koos õpetajaga generaatori ning tunnetasid kuidas see töötades tekitab tuult, mis on sarnane tuulegeneraatori tööga.

Üheskoos korrati üle, milline on pluss ja milline on miinus märk ning seejärel said lapsed iseseisvalt ühendada LittleBitsi elektroonilisi legodetaile.

vi1 vi2 V3 V4 V5 V6 V7 V8 V9 V10 V11 V12 V13 vip14

 

Lisatud 03.01.2018

 

 

 

 
SIPSIKUD RÜHMA LAPSED KÄISID MESIMUMMUDEGA AARETJAHIL PDF Prindi Saada link

Sipsikute rühma lapsed mesimummudega aaretejahil.

 

Sipsikute rühma 2 aastased lapsed tegid tutvust mesimummu algajate komplektiga, mis sisaldas lisaks Bee-Botile ka suurt värvilist maakaarti. Selle peal oli lastel mesimummuga lõbus seigelda ja aardeid otsida. 

Lapsed õppisid uusi sõnu ning harjutasid õpetajaga koos programmeerimist.

Laste ülesandeks oli aaretekaardilt üles leida kivi, puu, sild, redel ja pudel.

  S1 S3 S4

 

Lisatud 28.12.2017

 

 

 

 
VIPLALATE RÜHMA LAPSED ÕPIVAD LUGEMIST BEE-BOTI JA JÄNKU-JUSSIGA PDF Prindi Saada link

Viplalate rühma lapsed õpivad tähti Jänku-Jussi tähematil.

 

Viplalate lastele on Bee-Botidega programmeerimine juba ammu tuttav, kuid sellegi poollest korratakse enne mängu üle mõisted vasak, parem, edasi, tagasi.

Lastel tuleb tänases Jänku-Jussi tähemati mängus programmeerida Bee-Boti teekond vastavalt oma nime tähtedele õiges järjekorras.

Enne programmeerimist joonistas iga laps paberil oma nimetähtede taha nooltega skeemi kuidas vastava täheni matil jõuda.

Mängu lõpus loendasid lapsed kokku mitu sammu neil oma nime kokku saamiseks tuli liikuda vasakule ja mitu paremale. 

  V2

 

Lisatud 18.12.2017

 

 

 

 
KRÕLLIDE RÜHMA LAPSED TEGID TUTVUST OZOBOTTIDEGA PDF Prindi Saada link

Krõllide rühma lapsed tegid tutvust Ozobottidega.

 

Krõllide rühma lapsed meisterdasid jõuluajal Ozobottidele päkapikumütsid ning joonistasid teeraja, mida mööda Ozobot päkapikk pidi viima kingitused jõuluvana kingikotti.

Krõlli ozoboti jõulu tegevus  

 

Lapsed õppisid Ozopoti abil tundma inimese kehaosi. Selleks on õpetaja koos lastega joonistanud ja kodeerinud Ozopotile liikumiseks teeraja koos piltidega.

Lapsed jälgisid Ozoboti liikumist, nimetasid piltidel olevaid kehaosi ning kirjutasid sõnad tahvelarvutis olevasse finger write äppi.

KRÕ1 KRÕ2 KRÕ3  


Lisatud 21.12.2017

 

 

 

 
«AlgusEelmine51525354555657585960JärgmineLõpp»

Lehekülg 56 / 74